Litania do Św. Szarbela

Kyrie elejson, Chryste elejson, Kyrie elejson.

Chryste usłysz nas, Chryste wysłuchaj nas.

Ojcze z Nieba Boże , zmiłuj się nad nami.

Synu, Odkupicielu świata, Boże, zmiłuj się nad nami.

Duchu Święty Boże, zmiłuj się nad nami.

Święta Trójco, jedyny Boże, zmiłuj się nad nami.

Święta Maryjo, Królowo Pustelników, módl się za nami.

Święty Szarbelu, módl się za nami.

Święty Szarbelu, żyjący Cudzie Boga

– Umocnij naszą wiarę.

Święty Szarbelu, Bohaterze pobożności, Miłości i Wiary,

Święty Szarbelu, czyste źródło zaspokajające wszelkie pra­gnienie,

Święty Szarbelu, lekarstwo uzdrawiające dusze i ciało,

Święty Szarbelu, hojny Dawco, przepełniający wszystko,

Święty Szarbelu, Pustelniku zdumiewającymi cudami sły­nący,

Święty Szarbelu, Wzgardzicielu wszelkich bogactw tego świata,

Święty Szarbelu, Baranku pokorny z sercem pełnym współ­czucia,

Święty Szarbelu, Aromacie drogocenny przenikający świat,

Święty Szarbelu, Wielki Sługo Najświętszego Sakramen­tu i Najświętszej Maryi Panny,

Święty Szarbelu, Przykładzie pobożności, zdumiewający

dwugodzinnym dziękczynieniem po przyjęciu Ciała Chry­stusa,

Święty Szarbelu, hojny Dawco napełniający błogosławień­stwami Stworzenia,

Święty Szarbelu, wonne kadzidło cedrów Libanu,

Święty Szarbelu, Światło Oświecające Kościół Boży,

Święty Szarbelu, Światłości wspaniała, którego grób przez 40 dni nadziemskim blaskiem jaśniał,

Święty Szarbelu, wdzięczny Powierniku wysłuchujący próśb Wiernych,

Święty Szarbelu, Niewinny i Posłuszny ponad wszelką chwalę,

Święty Szarbelu, Biedaku kochający i przyjmujący z mi­łością każde cierpienie,

Święty Szarbelu, Głosie wołający i budzący sumienia

Święty Szarbelu, doskonały wzorze dany ludzkości nasze­go stulecia,

Święty Szarbelu, Aniele w naturze człowieka,

Święty Szarbelu, bezcenny Klejnocie Zakonów,

Święty Szarbelu, Skarbie nasz i wieczna chlubo.

Baranku Boży… (3x)

P. Módl się za nami św. Szarbelu, wielki Pustelniku Boga

W. Abyśmy się stali godnymi obietnic Chrystusowych.

Módlmy się:

Boże, Ty św. Szarbela, kapłana i pustelnika porwałeś i zra­ niłeś pięknością Swojego Oblicza już tu na ziemi, przez co stał się mocarzem ducha i heroicznym wzorem modlitwy oraz pokuty. Dzięki Kościołowi, Mistycznemu Ciału Chrystusa był w nieustannym zjednoczeniu ze swoim Panem i z ludźmi, poprzez okazywane im Miłosierdzie.

Spraw, prosimy, abyś za jego wstawiennictwem zaszczepił w nasze serca zrozumienie dla ważności życia duchowego, pragnienie zadośćuczynienia oraz tego, co jest ko­nieczne dla naszego uświęcenia i zbawienia, ponieważ nie potrafimy go tak doskonale naśladować w samotności, umartwianiu i sposobach uświęcania się. Wszechmocny, wieczny Boże, który dałeś nam w osobie św. Szarbela wzór jak mamy nieustannie realizować i doceniać życie nadprzyrodzone, a także potrzebę pokory i wyrzeczenia się, racz nam udzielić za jego wstawiennictwem łaski o którą Cię prosimy. Przez Chrystusa, Pana naszego.  Amen.

Published in: on 26/02/2011 at 10:41  57 Komentarzy  

The URI to TrackBack this entry is: https://szarbel.wordpress.com/2011/02/26/litania-do-sw-szarbela/trackback/

RSS feed for comments on this post.

57 KomentarzyDodaj komentarz

  1. polecam się Twoim modłom Ojcze Charbelu

  2. Swiety Szarbelu wstaw sie u Jezusa za moja rodzina .

  3. Jezu prosze Cie o nawrocenie rodziny za wstawiennictwem sw. Charbela, dzieki za laski i prosze o uzdrowienie oka babci.Amen

  4. Sw Charbelu wesprzyj mnie w modlitwie za uzdrowienie synka i o szybki powrot domu.

  5. Św. Charbelu wstawiaj się za całą moją rodziną i uproś u naszego Pana łaskę zdrowia dla taty.

  6. Pokorny Święty Szarabelu , mający w pogardzie całe bogactwo świata powierzam Twemu wstawiennictwu sprawiedliwość i pojednanie w rodzinie .

  7. SW CHARABELU proszę Cie o zdrowie dla całej rodziny i dla Marka o dobre pożycie małżeńskie.

  8. Św. Charbelu proszę Cię uproś mi u Boga łaskę nawócenie mojego męża Pawła i uzdrowienie naszego małżeństwa.

  9. Św. Charbelu uproś mi u Boga łaskę uzdrowienia mojej mamy i taty.

  10. Św.Charbelu uproś u Boga łaskę uwolnienia od alkoholu i depresji mojego męża Jerzego i łaskę zdrowia dla nas.

  11. Św. Charbelu proszę Cię o łaskę uzdrowienia dla moje kochanej mamy i mojego kochanego taty, oraz długie lata cieszenia się pielgrzymowaniem po ziemi.
    Proszę również o uzdrowienie dla mnie i mojej córki Magdaleny.

  12. Św Charbelu proszę Cię o łaskę uzdrowienia duchowego dla mojej rodziny a szczególnie dla Teresy, Karoliny, Zbyszka i Artura

  13. Dziękuję św. Charbelu za łaski otrzymane przez Twoje wstawiennictwo i powierzam twemu orędownictwu siebie i bliskich, przyjaciół.

  14. Święty Ojcze Charbelu bardzo proszę o Twoje wstawiennictwo na jutrzejszej Adoracji Najświętszego Sakramentu ,abyś był obecny i poprowadził modlitwę dał nam poznać choć troszeczke Miłość Boga dziękuje Tobie bardzo za Twoją opiekę dorota

  15. święty Charbelu wstaw się u Pana w mojej intencji – aby wyniki badań mojej Mamy były dobre, CHWAŁA PANU NA WIEKI

    • dziękuję św. Charbelu za Twoje wstawiennictwo u Pana, moja prośba została wysłuchana, proszę Cię o Twoje dalsze wstawiennictwo w sprawach o które Cię proszę
      Chwała Panu

  16. Święty Ojcze Charbelu chociaż jestem grzeszna prosze Cię o wstawiennictwo za mego syna ADAMA aby szczęśliwie wrócił do domu,do Boga i do mnie a Jego sprawy zakończyły się pomyślnie dla mnie i dla Niego.Proszę Cie o wstawiennictwo u Boga aby Jego miłosierdzie spłynęło na mój dom.Św.Charbelu módl sie za nami.

  17. Kochany Ojcze Charbelu, skromny Pustelniku, dziękuje Ci za Twoje świadectwo życia i proszę wypraszaj mi u Boga najpotrzebniejsze łaski. Amen

  18. Swiety charbelu nawróc muzulmanskich szefów w firmie, której pracuje!!!

  19. Święty Charbelu wstawiaj się razem ze mną w modlitwie o łaskę uzdrowienia z chorobyy mojej córki Aleksandry.

  20. Św. Ojcze Charbelu proszę Cię o łaskę uzdrowienia dla mojej kochanej mamy.

  21. Św Ojcze Charbelu błagam wstaw się za moim kochanym tatusiem, by dał radę przezwyciężyć chorobę nowotworową, błagam o Twoją łaskę, Amen

  22. Święty Charbelu, dziekuję za uzdrowienie Father Peter. Chwała Bogu na wieki!

  23. Święty Charabelu, proszę Cie o przywrócenie równowagi w relacjach z mim przyjacielem, żeby zrozumiał swój błąd i było tak jak kiedyś .Amen

  24. Sw Charbelu wstaw się za mną do Pana Jezusa Milosiernego i uproś cud uzdrowienia.Pomóż mi ,przyjdz do mnie z ratunkiem , na ziemi juz nie ma nadzieii.

  25. Św. Charbelu wstaw się u Pana naszego w imieniu Barta z prośba o uzdrowienie

  26. Św. Charbelu błagam wstaw się u naszego Ojca o poprawienie relacji pomiędzy bratową a moją mamą – żeby ona się zmieniła oraz żeby w naszej rodzinie nastał pokój. Błagam Cię ….

  27. Św. Charbelu proszę Cię o wstawiennictwo u naszego Pana i prośbę o zdrowie dla mnie i dla siostry – żebyśmy mogły pozbyć się tych chorób. O zdrowie dla mamy i wszystkich członków naszej rodziny. Błagam o twoja łaskę …..

  28. Św Charbelu błagam wstaw sie wraz z Matką Zbawienia o nawrócenie mojej żony. Uzdrów jej ducha i rozum

  29. Św. Charbelu proszę o uzdrowienie męża i syna oraz o zdrowie duszy i ciała w mojej rodzinie.

  30. Św. Charbelu proszę Cię o wstawiennictwo w intencji nawrócenia ateistów, a także o moje własne nawrócenie i wierną służbę Bogu, o zdrowie duszy i ciała oraz wiarę, nadzieję i miłość w naszej rodzinie, przez Chrystusa Pana naszego Amen.

  31. św Szarabelu modl sie zanami i wstawiaj u Boga

  32. Św.Charbelu, lekarstwo uzdrawiające duszę i ciało, proszę Cię za moich synów, Ty wiesz.. Niech Bóg będzie błogosławiony! O nawrócenie mojej rodziny proszę.

  33. Św Charbelu wyproś u naszego Jedynego Pana , łaskę spowiedzi dla mojej córki, męża dla niej na wzór Św. Józefa,oraz uzdrowienie relacji w mojej rodzinie.Niech będzie uwielbiony i wywyższony Bóg !

    • Św Charbelu proszę Cię módl się za mojego męża ,aby wyszedł z choroby alkoholowej i depresji, oraz za mnie , bo nie mam już siły.
      Dziękuję Ci Jezu,Chwała Tobie Jezu.

  34. Św. Charbelu proszę przyjdż z pomocą mojej córce Aleksandrze by przez Twoje orędownictwo została uzdrowiona .

  35. Święty Charbelu uproś u Serca Jezusowego, do którego częściej uciekam się w miesiącu czerwcu, by przemienił serce mojego męża i córek, zięcia, by wlał swą miłość, aby potrafili kochać Boga i bliźniego. Odmów wiarę zapoczątkowaną na Chrzcie Świętym i obdarz nadzieją życia wiecznego.

  36. Święty Charbelu wstawiaj się u Jezusa Miłosiernego o łaskę wiary, nadziei i miłości Boga i bliźniego dla moich najbliższych.

  37. Św. Charbelu wstaw się za mną aby Jezus uzdrowił mnie z choroby oraz jej skutków i dolegliwości błagam Anna.

  38. Święty Charbelu za Twoim wstawiennictwem proszę o zdrowie, wiarę, nawrócenie dla siebie i bliskich. O przemianę naszych serc, o potrzebne łaski dary Ducha Św dla córki Aleksandry i Sławka Anna. Chwała Tobie Jezu.

  39. Sw Cherbelu przyjdz z pomoca i dla mnie w ciezkie chorobie

  40. Św.Charbelu wstaw się do Jezusa za moją rodziną.Mężem i dziećmi. O zdrowie dla męża i pomoc w trudnych sprawach naszej rodziny

  41. Swiety Charbelu wstawiaj sie u Boga w moich intencjach ,szczegolnie prosze o łaske uzdrowienia mojej duszy i ciala a takze o dar nawrocenia moich dzieci i ich rodzin.

  42. Witam ,zle,ze tlo do czytania jest kolorowe, moim zdaniem tekst czarno-bialy jest najbardziej czytelny,szczegolnie dla osob starszych. Spotkalam sie na wielu stronach informacyjnych pism katolickich,ze sa kolorowe, czy ktos to dobrze przemyslal ?,kolor czarno-bialy jest najbardziej czytelny,szczegolnie dla starszych.pozdrawiam.

  43. Sw Charbelu modl sie ze mna o chwale dla Chrystusa przez jego cuda ktore czyni przez ciebie.
    prosze o cudowne uleczenie Rozy Zareby z raka piersi i mnie z chorych oczu.

  44. Św Charbelu proszę Cię o łaskę uzdrowienia duszy i ciała dla mojego brata Łukasza, taty, mamy, teścia, teściowej, męża.Proszę o łaskę zgody, miłości, pojednania dla naszych rodzin, o uwolnienie od nałogów, o łaskę dobrej pracy dla męża Darka i rozmnożenia pieniędzy dla naszej rodziny.

  45. Święty Szarbelu proszę Cię o ponowny dar macierzyństwa. Chciałabym urodzić całe i zdrowe dziecko. Wysłuchaj mojej modlitwy jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia. Amen.

  46. Sw. Charbelu prosze o uzdrowienie mojej wnuczki Olivii z autyzmu
    ,oraz przyjaciol z choroby nowoteorowej.

  47. Św Charbelu blagam Cię o łaskę spowiedzi św dla Mateusza i Kamila.

  48. Święty Charbelu, proszę Cię o wstawiennictwo u Pana Boga Miłosiernego w intencji łaski uzdrowienia dla mojej siostry Magdaleny.
    Bóg zapłać.
    Teresa

  49. Św.Charbelu błagam Cię o uzdrowienie Iwonki H.z glejaka
    Proś Boga o łaskę zdrowia dla niej.a mnie wspieraj żebym nie traciła sił i nadziei w moc Bożą

  50. Święty Charbelu, proszę Cię o wstawiennictwo u Jezusa Chrystusa o to, żeby moja synowa Agata donosiła ciążę do końca i urodziła zdrowe i całe dzieciątko.
    Bóg zapłać.
    Mariola

  51. Święty Charbelu, proszę uproś u Pana Jezusa Chrystusa o to, żeby moja synowa Agata donosiła ciążę do końca i aby urodziła całe i zdrowe dzieciątko.
    Bóg zapłać.
    Mariola

  52. Św Charbelu proszę o zdrowie dla Anny, mojej córeczki i dla mnie. Błagam o cud odrodzenia mojego małżeństwa.

  53. Świety Charbelu bardzo Cie prosze o uratowanie mojego malzenstwa o pokoj w rodzinie, zeby te nienarodzone dzieciatko mialo normalna kochajaca sie rodzine, blagam Cie o to codziennie modlac sie do Ciebie tak barzo tego potrzebuje tak bardzo , pomoz mi moj kochany Św.Charbelu amen.

  54. Świety Charbelu bardzo Cie prosze o uratowanie mojego malzenstwa o pokoj w rodzinie, zeby te nienarodzone dzieciatko mialo normalna kochajaca sie rodzine, blagam Cie o to codziennie modlac sie do Ciebie tak barzo tego potrzebuje tak bardzo , pomoz mi moj kochany Św.Charbelu amen.prosze Cie o nawrocenie mojej zony zeby zrozumiala ze zle robi , upros u naszego Pana uzdrowienie tego malzenstwa .

  55. Swiety Charbelu blagam o ratunek dla corki Brygidy wstaw sie u Pana dziekuje Jola


Skomentuj

