Kontakt z nami

Jeśli chcesz skontaktować się z nami, możesz to uczynić poprzez komentarz pod dowolnym wpisem. Takie komentarze nie są widoczne dla innych dopóki ich nie zostaną zatwierdzone do publikacji. Oczywiście korespondencji prywatnej nie będziemy publikować. Ponieważ nie co dzień zaglądam tu, uzbrój się w cierpliwość w oczekiwaniu na odpowiedź. Admin

 

W ostatnich dniach maja 2014 otrzymaliśmy list z Sanktuarium Świętego Szarbela dotyczący relikwii Świętego.

Szczęść Boże!

Jestem Przedstawicielem Sanktuarium Sw Charbela z Annaya na Polskę.
Co miesiąc dociera do Libanu ponad 200 listów z prośbą o wysłanie relikwii św. Charbela do Polski.

Ze względu na brak możliwości obsłużenie wysyłek przez Ojców Maronitów z Libanu, przekazali oni pewną ilość reliktów św.  Szarbela do Polski. Mogą one być wysłane każdemu kto na adres:
Rzymskokatolicka parafia pw. św. Jadwigi
Wrocław-Kozanów
ul. Pilczycka 25
54-150 Wrocław
wyśle prośbę wraz z zaadresowaną na siebie kopertą zwrotną z naklejonym znaczkiem pocztowym.

Zadresowana koperta ze znaczkiem powinna być dołączona do listu kierowanego pod wyżej podany adres.
Ze względów organizacyjnych obecnie jest to jedyna droga otrzymania reliktów Świętego Szarbela.

W innych sprawach można się kontaktować z nami również drogą mailową:
stcharbelpoland@gmail.com lub info@saintcharbel.com

W związku z dużą ilością próśb, prosimy o cierpliwość. Na pewno wyślemy do Państwa tę cenną relikwię.

Ze względu na dużą ilość próśb i koszty związane z ich obsługą, prosimy tych którzy chcą i mogą o dokonanie Ofiary. To pomoże również tym którzy potrzebują relikwii a nie mogą ofiarować pomocy materialnej przeznaczonej na ten cel. Ich prosimy o modlitwę – pomoc drogą duchową.


Dla Księży i Egzorcystów:
W celu rozpowszechniania kultu Św. Charbela w Polsce, istnieje możliwość wysłania większej ilości oleju oraz relikwii Świętego.
W tym wypadku, prosimy o wysłanie maila z tytułem: KSIĄDZ oraz adresem wysyłkowym jak wyżej zawierającym nazwę Parafii/Klasztoru.


Informacja dla osób które chcą złożyć ofiarę:

Przelew zagraniczny:
Monastery Saint Maron
Saint Charbel Sanctuary
Annaya – Byblos – LEBANON
Tel: +961.9.760130
Fax: +961.9.760132
SWIFT CODE : CLIBLBBX
ACCOUNT N° 0092066112002
NAME : COUVENT SAINT MAROUN – ANNAYA
IBAN : LB98 0053 00CA USD0 0290 6611 2002
CREDIT LIBANAIS SAL
JBEIL BRANCH – CORDAHI CENTER

Z Bogiem.

Published in: on 09/11/2011 at 23:21  131 komentarzy  

The URI to TrackBack this entry is: https://szarbel.wordpress.com/2011/11/09/kontakt-z-nami/trackback/

RSS feed for comments on this post.

131 komentarzyDodaj komentarz

  1. witam cieplo:-)
    wczoraj po raz pierwszy w zyciu przezczytalam o o.Szarbelu i szcesliwie trafilam na ten blog.czytam i umacniam sie w wierze. postanowilam codziennie modlic sie o jego wstawiennictwo i opieke.
    myslami i modlitwa jestem rowniez przy Pani Oli i jej rodzinie:-)

    • Witam bardzo serdecznie mam 35 lat i jestem chory na stwardnienie rozsiane mam też cztero letniego synka który nie widzi na oczka od jakiegoś czasu modle sie do św Charbela j dużo o nim czytam.Chciałbym dowiedzieć się co trzeba zrobić żeby dostać olej Św.Charbela.?.Bardzo prosze o podpowiedż.Z poważaniem Andrzej Wójcik.

      • Nie wiem jak z olejem, ale wiem,że można napisać (po angielsku,pewnie też po francusku) do Annayi z prośbą o obrazek z relikwią 3 stopnia (tkanina dotknięta o relikwie 1 stopnia). Ja takowy otrzymałam.
        Niech Pan miłosierny przez wstawiennictwo św. Charbela uzdrowi Ciebie I Twojego synka I obficie Wam pobłogosławi. http://www.saintcharbel-annaya.com/home.php?lgid=0

      • Ja swojego czasu napisałem zwykły list i po jakimś czasie dostałem odpowiedź. W załączniku były waciki nasączone olejem, 2 obrazki i liście z dębu. Warto pisać i prosić o pomoc. A swoją drogą co myślicie o zorganizowaniu jakiejś większej grupy i wspólną podróż do Libanu 🙂 Mam wielką ochotę na podróż do św. Charbela. Mieszkam na mazowszu. Pozdrawiam Łukasz Czarnecki
        czarneckil@poczta.onet.pl

      • Panie Andrzeju bardzo porusza mnie pana sytuacja nie wiem jak mogłabym pomóc ale mogę panu zaproponować jeżeli ja otrzymam ten olej podzielić się z Panem ponieważ ja napisałam już chwilę temu do Libanu z prośbą o ten olej otrzymałam odpowiedź że mi wyślą już minęło ponad 2 tygodnie ale jeszcze nie otrzymałam trzeba jednak wziąć pod uwagę że to jest daleko jeżeli pana to interesuje to proszę do mnie napisać meil. ms91079@gmail.com .monika

      • Panie Andrzeju, bardzo proszę o kontakt, posiadam olej Św. Charbela i chętnie się nim podzielę, szczególnie, że pana wpis jest bardzo poruszający. Proszę o kontakt.

        Z poważaniem
        Bartosz

      • bard8@o2.pl

    • Witam
      Mój przyszły teść, tata mojej narzeczonej miał i ma raka kości, zatrzymali ten nowotwór lecz zanim zdiagnozowali tę chorobę pobrano wycinek kości, a przy okazji zarażono gronkowcem, który stanowi cały problem….grozi mu amputacja. A takich przypadków gronkowca w kości są obecnie tylko kilka. Chciałem się dowiedzieć jak zdobyć PRAWDZIWY olejek od świętego mnicha. Proszę o pomoc i modlitwę. Mail: mikraf@poczta.onet.pl
      kilka dni temu natknąłem się na tego świętego, a wcześniej coś czytał o nim mój przyjaciel. Jestem urzeczony mocą z jaką działa ów święty.

  2. szukam dróg prowadzących do św.Szarbela,mojego umiłowanego św.i trafiłam na waszą stronę.Mam pytanie:gdzie można kupić medalik,różaniec(koronkę),ewentualnie zdjęcie świętego.Niestety,nie mogę udać się na pielgrzymkę.Jeśli tam będziecie,pozdrówcie go ode mnie,powiedzcie,że bardzo go kocham i proszę za Polskę.

    • Obrazki świętego widziałam w księgarni archidiecezjalnej we Wrocławiu, ale na pewno można kupić przez internet.

    • http://www.michailon.pl
      Tam można kupić koronkę, książki, obrazki, medalik itp. do św. Charbela oraz innych się tych.
      Księgarnia stacjonarna mieści się na ul. Puławskiej 95 w Warszawie przy kościele św. Michał Arch.

  3. Modlę sie do Swiętego Charbela z prośba o zdrowie.Bardzo bym chciała olej od Świetego Charbela.Niestety nie moge z przyczyn osobistych jechac doLibanu.Czy jest jakis sposób aby dostac olej lub inna relikwię z grobu Charbela?Bardzo prosze o pomoc.Barbara.

  4. Pragnę zapytać czy jest możliwość nabycia obrazka ze św.Charbelem oraz książki w tłumaczeniu polosko-języcznym. Oraz czy można i w jaki sposób wysłać intencję modlitwy do klasztoru maronitów, gdzie żył Święty ? Czy jest możliwość otrzymania relikwii ?
    Tyle pytań , ale z wypiekami na twarzy i jakąś wielką radością w sercu znalazłam tę stronę szukając informacji o Świętym Szarbelu. Dziękuję za modlitwy na stronie. Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.

    • Owszem w sklepie przy klasztorze w Annaya jest sklep z dewocjonaliami, m.in. obrazkami.
      Nie zetknąłem się z nimi poza tym miejscem.

      Tam również ofiarodawcy otrzymują małe buteleczki z olejem zawierającym dodatek wydzieliny, o której traktuje 10 rozdzialik książki:
      https://szarbel.wordpress.com/2011/03/07/dziwny-wysiek/?preview=true&preview_id=269&preview_nonce=d9420c726b

      Książka się tłumaczy, najczęściej w niedzielę między powrotem z kościoła a obiadem.
      Co się przetłumaczy, pojawia się na blogu.

      Intencje modlitwy można wysyłać, kontakt do klasztoru:
      http://www.saintcharbel.com/home.php?lgid=0
      Najbardziej rozpowszechniony jest tam język francuski.

      Jeśli Pan Bóg pozwoli, w maju się wybierzemy do Annaya, wtedy moglibyśmy coś przywieźć.
      Serdeczności.

      • Dziękuję za odpowiedź. Bardzo proszę jeśli to oczywiście nie kłopot o podanie numeru rachunku na który mogłabym złożyć ofiarę – datek z prośbą równocześnie nabycia dwóch obrazków oraz dwóch buteleczek ( dwie osoby będą ofiarodawcami). Z myślą o majowym Państwa wyjeździe o co będę się modlić. Pozdrawiam serdecznie. Monika Koziarska

      • Jeśli można,to także proszę o przywiezienie obrazka z relikwią świętego Charbela,oraz 2 buteleczek z cudowną wydzieliną z ciała świętego.Proszę o kontakt w celu podania nr konta,na które wpłacę pienążki.
        pawelsz1972@gmail.com
        Pozdrawiam!

  5. Ja również bardzo proszę o to samo, co powyżej Pani Monika, a więc – jeśli to możliwe – o informację o Państwa numerze rachunku.
    Dla mnie, młodej osoby, która przez ponad 20 lat ze względów zdrowotnych nie jest w stanie opuszczać domu, możliwość nabycia od Państwa oleju św. Charbela, byłaby dla mnie wręcz cudem!
    Życzę ogromu łask Bożych za pośrednictwem św. Ojca Charbela Panu oraz Pani Oli, nade wszystkim zdrowia!
    Z serdecznymi pozdrowieniami oraz podziękowaniami za powstanie tej wspaniałej strony internetowej:

    • Naprawdę mi przykro, że nie możemy spełnić prośby. Są dwa powody tego.
      Po pierwsze nie mamy tego oleju. Rok temu otrzymaliśmy kilkanaście buteleczek w Annaya. Jednak w międzyczasie wszystkie rozdaliśmy.
      Po drugie – nie dopuść Boże abyśmy w życiu zaczęli handlować relikwiami. Historia średniowiecza i schizma zachodnia dostatecznie pokazują do czego to może prowadzić. Dlatego Kodeks Prawa Kanonicznego określa handel relikwiami określa jako „niegodny” (kan. 1190).

      W Annaya w klasztorze O. Maronitów też nie można kupić żadnych przedmiotów o charakterze relikwii. Można niektóre dostać, ale nie kupić. A że na Allegro można kupić różne relikwie – to inna sprawa. Zresztą nie nowa, bowiem już św. Mateusz pisze o tym w rozdz. 21.

      Na marginesie, różne niewytłumaczalne naukowo rzeczy za wstawiennictwem św. Szarbela wydarzały się w Rosji, gdzie do uzdrowień wystarczała głęboka wiara i prośba o wstawiennictwo Świętego. Jeśli zgodne to było z wolą Bożą, działy się rzeczy niezwykłe. Kto zna j. rosyjski – może poczytać: http://sharbel.lipetsk.ru/miracles_in_russia.html

      Wiele dobrego. Roman

      • Udało mi się zdobyc obrazek świętego Szarbela moge go odstąpic jeśli ktos potrzebuje .Prosze o podanie danych. I przepraszam Panie Romanie ,ze ogłaszam się na Panstwa stronie.Z poważaniem Barbara.

      • Witam ! Byłabym wdzięczna za przesłanie obrazka św.Charbela. Nie chcę jednak podawać danych do wysyłki na stronie tak bezpośrednio. Jeśli to nie kłopot proszę o kontakt bezpośrednio na mój adres e-mail komoniczka@wp.pl
        Pozdrawiam Wszystkich kochających Boga i widzących Jego Milość i Miłosierdzie w osobie św. o. Charbela. Monika

      • Bardzo przepraszam że też korzystam z pana Romana wpisu ale czy pani Barbara nie mogłaby mi przesłać obrazka św.Szarbela ,będę bardzo wdzięczna,podam swój adres mail m…@vp.pl proszę o kontakt z Bogiem Wioleta

      • Pani prośbę przekazałem dalej. Nie wiem czy P. Barbara jest w stanie spełnić.

  6. Witam. Chcialbym pojechac do grobu sw. Charbela. Mysle juz o tym od kilku miesiecy. Bardzo prosze o podanie namiarow na siebie, chcialbym porozmawiac. Moj email c…@poczta.onet.pl pozdrawiam L… C…

  7. Kochani oddałam wam wszystko co mialam,sama choruje. Z ubolewaniem musze powiedziec ,ze juz nic nie mam to co miałam podzieliłam sie.

    • Pani Barbaro, właśnie się pomodliłam o Pani zdrowie.Niech Bóg Panią uzdrowi w całym swym miłosierdziu.

  8. Pragnę przez wstawiennictwo św. Charbela prosić Boga o wszelką pomoc w odbudowie zabytkowego kościoła z 1325 r., w Biskupcu koło Iławy. Chciałbym aby ta niegdyś konsekrowana przestrzeń, stała się twierdzą wiarą owocującą. Wierzę, że to się stanie i na trudne nadchodzące czasy, będzie to azyl dla wielu. Ks. Krzysztof

    • AMEN! 😀

  9. Od jakiegoś czasu fascynuję się osobą św. Charbela. Stał mi się tak bliski… Nie orientuję się, gdzie i w jaki sposób można otrzymać relikwie Świętego, obrazek lub olej. Jeśli byłaby możliwość podzielenia się tym, lub wskazania do kogo się zwrócić o te „rzeczy”, byłbym niezmiernie wdzięczny za okazaną pomoc. Wiele osób pyta mnie o to, bo chorują i nie znajdują lekarstwa. Powierzam te sprawy św. Charbelowi, którego proszę o pomoc i wstawiennictwo u Boga. Grzegorz

    • Witam , w Polsce właśnie została wydana książka pt.”Charbel Święty niezwykłych uzdrowień i cudów”. Do książki dołączony jest obrazek z modlitwą do Św.Charbela. Książka dostępna na stronie http://www.gloria24.pl

    • Witam,
      czy zna Pan/Pani język francuski żeby taką prośbę o olejki napisać ? Będę bardzo wdzieczny. Mój adres email : s….r@poczta.onet.pl

      • Prawdziwym problemem tam jest tak naprawdę tylko język polski. Angielski jest jak najbardziej akceptowalny. W administracji pracuje kilka dziewczyn, które nieźle mówią po angielsku. Inną zupełnie sprawą jest fakt niezauważany przez wielu naszych rodaków – że przesyłka z Libanu do Polski też coś kosztuje. Zakonnicy maroniccy nie stawiają żadnych warunków ani nie wystawiają cen. Jednak utrzymują się z własnej pracy i z tego co dostaną. Może warto byłoby spytać ich w jaki sposób można choćby niewielką ofiarę złożyć na ich potrzeby… W razie problemów językowych lub komunikacyjnych, proszę o ponowny kontakt ze mną. Roman

      • Witam, czy jest możliwość napisania takiej prośby w języku angielskim ?

    • Witam serdecznie mam pytanie czy na to info można wysłać meila i czy to pod tym info jest adresem- jak wygląda sprawa pisania czy mogę prosić o pomoc w treści jeśli jest to możliwe z góry bardzo bardzo dziękuję pozdrawiam Maria

  10. Bardzo zależy mi na otrzymaniu dwóch obrazków i dwóch buteleczek z olejem oraz jeżeli istnieje taka możliwość pozostawieniu na grobie Św. O. Charbela intencji modlitewnej.
    Serdecznie pozdrawiam i czekam na odp. Dziękuję, że powstała ta strona w internecie.

    • Mnie też bardzo zależy na dwóch buteleczkach z olejem.Chodzi o osoby ciężko chore.Jak mogę to dostać i z kim się skontaktować Małgorzata

      • W zakładce Kontakt jest wpis pochodzący z Klasztoru w Annaya z informacją. Proszę skorzystać z tego.

  11. NBPJCZ
    JESTEM ZAINTERESOWANA „DOMEM MODLITWY”. COŚ TAKIEGO KSIĄDZ NA SPOTKANIU POWIEDZIAŁ. ŻE RAZ W TYGODNIU , CZY MIESIĄCU (MYŚLE 22 KAŻDEGO DNIA MIESIĄCA) SPOTYKAĆ SIE I MODLIĆ ZA WSTAWIENNICTWEM ŚWIĘTEGO CHARBELA.
    PROSZE ODPOWIEDZIEĆ NA MOJEGO MAILA KTÓRY JEST W WASZYM REJESTRZE.
    POZDRAWIAM W JEZUSIE CHRYSTUSIE
    GRAZYNA

  12. Do wcześniejszej korespondencjii : Rozchodzi mi sie o dom modlitwy. Prosiłam o wskazówki. Chciałabym podjąć się tego dzieła w moim domu.

    • Pojawiło się wiele zapytań o dom modlitwy św. Szarbela. Prowadzący ten serwis nie maja wiele do powiedzenia w tej sprawie. Dwukrotnie zwracałem się do oo. Maronitów mailowo. Dotychczas bez odpowiedzi. Dużym utrudnieniem jest bariera językowa. Liban jest w strefie języka francuskiego, którego nie znamy. Kiedy byliśmy na miejscu, do tłumaczenia z angielskiego był proszony ktoś spoza klasztoru, kto specjalnie przyjechał w tym celu. Rozumiem tę trudność i nie mam żalu o brak odpowiedzi.
      Myślę, że zainteresowani taką formą modlitwy powinni próbować szuka pomocy przede wszystkim o swoich duszpasterzy. Nawet jeśli ktoś jeśli ktoś zetknie się z argumentem, typu: po co szukać daleko, kiedy na Jasnej Górze rocznie jest ok. 2500 doniesień o wydarzeniach, które wydają się być nadzwyczajne (sam to dwa tygodnie temu słyszałem), nie zrażać się i szukać dalej (Łk 1,9 i Mt 7,7). Na tym polega m.in. piękno Kościoła Rzymskokatolickiego, że jest w nim cała plejada charyzmatów i świętych.
      Innym sposobem może być kontakt z osobami współpracującymi z ks. Jarosławem Cieleckim, (tel. +48 512 709 646) który był parę razy wspominany tu przez różne osoby.
      Jeśli otrzymam jakąś informację w tej sprawie – podzielę się nią.
      W międzyczasie pomódlmy się za siebie nawzajem.
      Roman

      • Odsyłam Pania do tej strony. proszę uważać na tzw. domy modlitwy. Wykorzystują one osobę ojca Szarbela a tak naprawde jest to nowa sekta. proszę sobie

        poczytać.http://www.effatha.org.pl/zagrozenia/kamyk.htm

      • Zainteresowanym domami modlitwy św. Szarbela nieśmiało przypominam, że jego umiłowaną formą modlitwy była liturgia Eucharystii, zaś ulubioną lekturą – „O naśladowaniu Chrystusa”. O tym więcej w książce P. Dahera tłumaczonej w tym blogu. Warto pójść tym tropem. Sprawdzony przez stulecia…

    • Witam każdy może założyć dom modlitwy wystarczy do tego dwie osoby i wyznacza się jeden dzien w tygodniu niekoniecznie to musi być 22-gi proszę o kontakt to napiszę więcej bowiem sama mam taki dom modlitwy pozdrawiam Maria

  13. Szanowni Panstwo, bardzo chcialabym pojechac do klasztoru Sw. Charbel, czy moglibyscie Panstwo mi pomoc. Nie mam pojecia jak dojechac z Bejrutu, gdzie nocowac, nie znam ani arabskiego , ani francuskiego. Moze macie Panstwo kontakt z jakims polskim ksiedzem? Z powazaniem, Barbara Prokopp

    • Miła Pani Barbaro

      Obecnie najprostszym sposobem jest przelot LOT’em z Warszawy do Bejrutu – 3-4 godziny bez przesiadki. Z wyprzedzeniem ok 3 miesięcy można trafic bilet za 1000 zł tam i powrót.
      Ponieważ samolot ląduje o godz. 3 w nocy, najlepszym rozwiązaniem jest wynajem samochodu i przejazd do Annaya (ok. 60 km). W nocy ruchu nie ma, więc spokojnie można dojechać.
      Trzeba główną drogą od lotniska jechać do miasta aż:
      1/ dojedzie się do morza (dalej jechać się nie da) – tam kierować się na prawo, albo
      2/ zobaczy się drogowskaz Tripoli – jechać w tym kierunku, albo
      3/ pytać ludzi o drogę na Tripoli – najlepiej po polsku, jeśli nie zna się innego języka.

      Powrót też nocą: (trzeba by na lotnisku po 1-2ga północy) nie stanowi wielkiego problemu. Tu trzeba pytać o Airpoport.

      Na mapach Google współrzędne lotniska to 33.826131 35.493344 zaś klasztoru w Annaya 34.121131 35.752750.

      Teoretycznie można z lotniska rano dojechać taksówką (ok.$15) do „dworca autobusowego” Charles Helou, stąd busem do Jbeil i dalej okazją do Annaya. Gorzej z powrotem. Sam bym nie zaryzykował.
      Żadnej regularnej komunikacji autobusowej nie ma.

      Wiecej informacji o naszym pielgrzymowaniu:
      https://szarbel.wordpress.com/category/4-pielgrzymka/

      Wiele dobrego.

      Roman

  14. Witam, bardzo proszę o informacje czy znają Państwo kogoś, kto organizuje w sierpniu 2013 pielgrzymkę do grobu Ojca Charbela? Mój Tata zachorował na ciężki nowotwór i ogromnie chciałabym udać się tam, ale odradzano mi jechać samotnie w tamte rejony (jestem kobietą, mam 31 lat). Będę niezmiernie wdzięczna za każdą informację (również za wszelkie najdrobniejsze szczegóły jak taki wyjazd zorganizować). w razie czego podaję mój adres: mag..dek@op.pl
    Z góry dziękuję i pozdrawiam serdecznie!

  15. Witam serdecznie ,
    mam pytanie , gdzie dostępne są rozdziały od 1do 39 , ponieważ nie mogę znaleźć…
    dziękuję za pomoc

  16. chciałbym kupić medalik św.Charbela miałem go jak byłem dzieckiem ale teraz bardzo go potrzebuję mam problemy z nauką chciałbym aby mi towarzyszył będę się modlił do niego jeśli to możliwe olej.

  17. Witam,
    również chciałabym nabyć medalik lub obrazek (lub coś związane z tym wielkim Świętym). Mąż jest sparaliżowany i do tego jeszcze doszła choroba nowotworowa. Mąż modli się do tego Świętego (ja i nasza maleńka córeczka również). Chciałabym dać mężowi coś związanego z tym Świętym. Bardzo proszę o pomoc

  18. Witam!
    Czytam wszystkie posty i chciałam się zwrócić do tych którzy potrzebują oleju św.Charbela a nie stać ich by tam pojechać ,iż można spokojnie napisać po angielsku bezpośrednio do klasztoru maila z prośbą o olej i swoimi dokładnymi adresowymi danymi .W odpowiedzi dostana Państwo nieśmiałą prośbę o złożenie ofiary ,numer konta wraz z IBANem itp do przelewu walutowego (w dolarach). Można złożyć ofiarę bo to oczywiste ,że przesyłka kosztuje.Mam konto w ING i bez problemu przelew doszedł .
    Dostana Państwo olej.kadzidło i obrazeczki …. Ojcowie nie robią żadnych problemów….piszcie do nich śmiało…przesyłka idzie do tygodnia.
    Pozdrawiam-Magda z Mikołowa

    p.s dokładne dane
    http://www.saintcharbel-annaya.com
    dane do przelewu
    Monastery Saint Maron
    Saint Charbel Sanctuary
    Annaya – Byblos – LEBANON

    CREDIT LIBANAIS SAL
    JBEIL BRANCH – CORDAHI CENTER

    SWIFT CODE : CLIBLBBX

    ACCOUNT N° 029 001 190 0002785 00 1
    NAME : COUVENT SAINT MAROUN – ANNAYA

    IBAN : LB22 0053 0029 0011 9000 0278 5001

    a maila najlepiej napisać na adres „pamiątkowy”
    souvenirs@saintcharbel.com

    odpisują w ciągu jednego dnia

    jeszcze raz powodzenia

    • Szczęść Boże. Mam prosbe do kogos o napisanie po angielsku wzoru prosby o nadesłanie oleju medalika i pamiatek,Sama niestety nie poradzę sobie. Dziękuje bardzo i niech Pan Bog wynagrodzi.

      • Mogę przetłuamczyć list. Tylko proszę przysłac mi treść. Pewnie trzeba będzie im tez wysłąć jakaś ofiare najlpiej w obcej walucie. Faktycznie drogie te przesyłkia mają.

      • Witam.Mam ogromną prośbe czy ktoś mógłby mi pomoc przetłumaczyć z polskiego na angielski.Bardzo proszę o pomoc.Mój emil agnieszka.wlodarczyk1984@o2.pl

  19. Moi kochani czytałem o uzdrowieniach za wstawiennictwem św.Charbela moja mama jest ciężko chora dla tego proszę o modlitwę za nią i jeśli ktoś może pomóc w zdobyciu tego olejku byłbym niesamowicie wdzięczny

  20. Witam . Moja mamusia jet ciezko chora ma raka trzustki z przezutami do watroby , jest po chemii a lekarze wroza zle rokowania wraz z siostra dowiedzielismy sie o Uzdrowieniach jakie sie dokonaly za wstawiennictwem Sw. Ojca Charbela chcialem zapytac jak mozemy dostac sw. olejek i obrazek Swietego za odpowiedz z gory bardzo dziekuje i pozdrawiam moj e-mail przemekk.79@tlen.pl

  21. Witam
    Planuję polecieć do św. Charbella pod koniec listopada lub grudnia 2013. Czy jest ktoś z kim mogłabym polecieć? Sama boję się tam udać ale ze względu na chorą córkę muszę to zrobić. podaję mój adres ggtomecka@gmail.com

    • Jeżeli leci pani na pielgrzymkę to gratuluję i życzę aby wymodliła sobie Pani potrzebne łaski. Jeżeli chce pani olejek św. Charbela to wystarczy wysłać maila do klasztoru i do dwóch tygodni otrzyma Pani przesyłkę. Serdecznie pozdrawiam, Sebastian

  22. Wysłałem maila z prosba o oleje i nie doszedł list już od miesiąca- co mogło zatrzymać przesyłke? Jak mozna złożyć ofiare? Czy bezpiecznie wysyłać do nich pieniądze w liście? Pracuję w Anglii.

    • radzę poczekać! Do mnie szło około 2 tygodni ! Z tego wynika ,że nie przesłał Pan ofiary a niestety przesyłka z Libanu też kosztuje ok 40 zł. Mnisi sa bardzo skromni i taktowni ,ale pewnie przyspieszyło by jakby Pan przesłał ofiarę za wysyłkę.Myślę ,że warto po prostu złożyć ofiarę choćby na ten cel 🙂 Przesyłkę można posłać przelewem bankowym oczywiście w dolarach. Prawie każdy bank oferuje usługę przelewów walutowych. Można to zrobić nie wychodząc z domu przez internet Jeśli ma się jakiś problem można udac sie do banku osobiście …nie wiem jak z przesyłką w liście ale to chyba nie bardzo …… pewnie by się zgubiło po drodze .Serdecznie pozdrawiam i życzę by doszło 🙂
      Z Bogiem!

  23. Do mnie doszedł do dwóch tygodni. Nie chodzi tu również o ofiarę gdyż ja złozyłem dopiero tydzien po otrzymaniu olejków. Czy po wysłaniu prosby o oleje otrzymał Pan odpowiedź na maila że wyślą ? Bo ja taką odpowiedź otrzymałem

    • Tak napisał mi superior, że wyśla. Podałem adres w Polsce i nie przysłali. Ale i tak im wyśle w liście 10F. Pozdrawiam.

  24. witam,mam na imię Dorota,mam 39 lat,jestem mama trójki chłopców Dominika 17 lat,Bartosza 10 lat i Jakuba ! rok.Już drugi rok sama zmagam się z ich wychowywaniem.Mąż Jacek,mieszka i pracuję na terenie Niemiec z inna kobietą.Jesteśmy w trakcie rozwodu.Ze w zględu na zabezpieczenie Finansowe .Przed Panem Bogiem zawsze będę jego żoną dopóki śmierć nas nie rozłączy.Proszę Św.Charbela,o pomoc w wyjaśnieniu tych spraw,pomoc w wychowaniu dzieci,i to by prowadził mnie do Boga.O uwolnienie z lęku,poczucia beznadziejności,aby przemienił mnie na nowo w CHRYSTUSIE.Proszę o modlitwę.

  25. Mam na imię dorota mam 39 lat,sama wychowuję trzech synow 17l.10.1 rok,nie mogę poradzić sobie ze sobą mąż zostawił mnie i poniżył,czy ktoś mógłby mi podarować medalik lub olejek sw.Charbela,proszę.

  26. Mam na imię Anna mam 39 lat ,od dwóch miesięcy jestem babcią,mam wnusia Huberta.Mój wnuczek jest bardzo chory – nieuleczalnie.Od niedawna dowiedziałam się o cudownych uzdrowieniach za pośrednictwem św. Charbela.Bardzo bym chciała olej od Świetego Charbela. wiem ,że można napisać list do Annaya ale nie mam adresu.Jesli ktoś moze mi pomóc będę bardzo wdzięczna. ania.1974.1974@o2.pl

  27. Witam!jestem babcią m.in przedwcześnie urodzonego Marka, który dodatkowo ma wykrytą wadę serca. W związku z tym proszę o przesłanie oleju św.Charbela. Proszę o kontakt na adres mailowy: wieska151@wp.pl – wtedy podam szczegółowy adres pocztowy (na jaki wysłać oleje). Jednocześnie proszę o nr. konta na jaki mogłabym przekazać ofiarę.
    Proszę o odpowiedź.
    Maria.

  28. Witam.
    Od kilku miesięcy mój Tato zmaga się z chorobą nowotworową. Ksiądz dał mi książkę o Tym Świętym. Niesamowite. Mój Tato po jej przeczytaniu bardzo wierzy w moc Św. Charbela. Tak bardzo chciałabym Tacie pomóc. Dzisiaj skorzystałam z podpowiedzi i wysłałam maila z prośbą o Cudowny Olej. W ten sposób trafiłam też do Was. Obawiam się, czy otrzymam przesyłkę. Proszę więc i tutaj o pomoc. Jeżeli Ktoś może mi pomóc proszę o kontakt jolad1963@gmail.com

  29. Szczęść Boże.Mam na imię Wioletta i jestem trzeżwiejącą alkoholiczką od 17 miesiecy.Mimo moich starań mój mąż i dwie córki nie chcą mojego powrotu do domu,odrzucają mnie,lekceważą i poniżają.Ja jednak trwam w trzezwości i modlę się goraco o przebaczenie i pojednanie mojej rodziny.Proszę wszystkich ludzi dobrej woli o modlitwę za mnie i moją rodzinę do Św.Charbela by wyjednal mi u Pana Jezusa Chrystua szczęśliwy powrót do domu. Bóg zapłać. viola103@op.pl

  30. Witam.
    To mój kolejny komentarz. 22 grudnia prosiłam Was o pomoc. W tym też dniu znalazłam namiary na Ks. Cieleckiego. Podam konkretne daty, bo dla mnie to znaki. W dniu 22 grudnia zadzwoniłam pod podany powyżej numer. To Dzień Świętego Charbela. Odpowiedziała mi sympatyczna Pani Danusia i zaraz następnego dnia tj. 23 grudnia wysłała mi Olej Św. Charbela. Wyobraźcie sobie, że przesyłka dotarła 24 grudnia, w dzień Wigilii Bożego Narodzenia. To dzień śmierci Św. Charbela. Wielka radość, bo pod choinką mój Tato znalazł Olej, naktórym mu zależało. Czy to nie są znaki, świadczące o pomocy Świętego? Dziękuję! Boże dopomóż, bo wszystko w Twoich Rękach … Odezwę się. Pozdrawiam Wszystkich. Dziękuję, że Jesteście 🙂

    • prosze o nr telefonu ptrzebuje olej sw Chabela

  31. Witam.
    Ponad miesiąc temu wysłałam e-maila z prośbą o przysłanie oleju św.Charbela.Po kilku dniach była informacja,że przesyłka będzie z opóznieniem.
    Czekałam cierpliwie.Wyjechałam na święta do mamy i braci.
    Wczoraj wróciłam i w skrzynce pocztowej była koperta a w niej tak bardzo oczekiwany wacik z olejem oraz obrazek z wizerunkiem św. Charbela.Ogarnęła mnie wielka radość.To jest mój najlepszy prezent.
    Dziękuję.Chętnie przekazałabym datek pieniężny,ale w kopercie nie było żadnej informacji,tylko czysta kartka jako opakowanie saszetki z olejem swiętego.
    Głęboko wierzę,że ten olej i modlitwa mi pomogą w zaawansowanej chorobie nowotworowej.Pozdrawiam. Jadwiga

  32. witam serdecznie,

    Postac Ojca Charbela poznałam niedawno. z Annaya Mnisi przysłali mi olejek święty , obrazek oraz maly medalik z wizerunkiem Świętego.
    Chcialabym zapytac, czy ktos jest zainteresowany wyprawa do Libanu, w 2014 r. do Annaya. termin oczywiście do uzgodnienia. bardziej latem.
    Jesli ktos jest zainteresowwany są ksiązki o sw. Charbelu w języku polskim oraz film „Tajemnica Swietego Charbela” (prod. libanska, z polski lektorem), mozna dostac w wielu księgarnaich internetowych .
    serdecznie pozdrawiam! Donata (ankhesenamun18@interia.pl)

  33. Czy ktos zechce podzielic się ze mna olejem Sw, Charbela.? Prosilam o przyslanie ale nie dostalam ani odpowiedzi ani oleju. Oj cięzko mi jest.! Choruję na serce i czeka mnie druga operacja, nie wiem czy przezyję. Proszę pomóz mi.

    • ja mogę się podzielić

  34. Witam, ostatnio na moją prośbę otrzymałem fiolkę z olejem św. Charbela, metalik z kawałkiem płótna, obrazek i ok pół metra białej taśmy. Problem tkwi w tym że nie wiem co to jest za taśma i do czego służy, prosiłbym serdecznie o pomoc i wytłumaczenie
    Pozdrawiam

    • W Annaya (sanktuarium św. Szarbela) nie widziałem białej taśmy w związku z kultem Świętego. Nie jestem w stanie nic podpowiedzieć. Roman

    • Proszę o dokladną informację na jaki adres przesłać prośbę o olej. Medycyna nie może mi pomóc. Dwa razy prosiłam o olej i nie otrzymałam.

  35. Witam bardzo serdecznie
    bardzo sedrecznie peosze o pomoc. napiszcie mi jak mogę destać św olej.. pozdrawiam Dorota.
    legolek@interia.pl

  36. Pod jakim adresem mogę wysłać prosbę o wysłanie mi oleju Sw.O.Charbela? i czy pieniądze na konto można wysłać nasze polskie? Dziękuję. Ela.

  37. Szczęść Boże! Pod jakim adresem mogę zamówić obrazek i olej Sw.O.Charbela? i na jakie konto przesłać pieniądze? Czy można wysłać polską walutą? Ela. g….@wp.pl

  38. Chciałabym zakupić olej sw Charbela czy jest to możliwe??

  39. Bóg zapłać! za te stronkę i wszystkie wiadomości jakie mogłam tu przeczytać.
    Wielkie BÓG ZAPŁAĆ!
    napisałam do klasztoru z prośbą o przesłanie oleju i wizerunku.Nie miałam pojęcia ,że tak można zrobić, a tu ludzie dzielą się takimi ważnymi informacjami.jak kiedyś będę odważna to tam polecę.:-)

    Coś do twórcy tej strony: Moja teściowa walczyła z rakiem trzustki tylko
    4 miesiące w 2012 .Walczyłyśmy razem w Wieliszewie.Odeszła pogodzona z Panem Bogiem.Ja zostałam pogrążona w rozpaczy.Długo wychodziłam z żałoby .Teraz już mogę o tym mówić bez płaczu.
    Cieszę się,że Państwo daliście takie piękne świadectwo.

    Pozdrawiam
    Dorota

  40. Widzę, że wielu potrzebuje olej św Charbela a ja otrzymałem kilka buteleczek tego oleju i błogosławie tym olejem osoby które przychodzą na Eucharystie i adoracje są tez uzdrowienia, wiec polecam adoracje i Eucharystie jest to największa pomoc we wszelkich trudnościach życiowych. Jezus uleczy jeśli z wiara będziesz o to prosić. Wiem ze jedno z biur pielgrzymkowych organizuje pielgrzymkę do grobu św Charbela nie wiem tylko w jaki czasie się ona odbędzie. Pozdrawiam Ks Grzegorz

    • BARDZO POTRZEBUJE RELIKWI LUB OLEJU MOZE KTOS PODPOWIE MI JAK MOGLABYM JE OTRZYMAC HORUJE NA GARDLO MODLITWA DO SW HARBELA POMAGLA MI ZLAGODZIC MOJE HOROBE ODPOWIEDZI PROSZE KIEROWAC AN MEIL mojekonto299@wp.pl

      • Adres i informacje są na początku tej strony.
        ADMIN

    • drogi ojcze po przeczytaniu ze ks byl w posiadaniu oleju czy moze ksiadz ma jeszcze tak ze hodzi mi o relikwie moze ks podpowie gdzie moge zglosic sie bardzo mi zalezy

      \

  41. No cóż oleju nie otrzymałam pomimo trzykrotnej obietnicy . Nikt też na forum nie odpowiedział na moją prośbę…. Może tak ma być. Może wiary za mało , bo przecież to Pan Bóg uzdrawia. Na pielgrzymkę mnie nie stać, a w tej chwili to już i tak niemożliwe ze względu na to moje nieszczęsne serce… Dlatego proszę Ks Grzegorza o modlitwę za mnie,abym przyjęła wolę Bożą, z którą tak trudno się pogodzić . Pozdrawiam wszystkich i każdemu z osobna niech pan Bóg błogosławi. Małgorzata

    • Pani małgorzato.wysąłąłm prosbę aby przysąłno mi olej, ja sie z pania podziele, wiem, jak to jest wazne dla pani.Podaje maila do siebie ewa.oliszewska@interia.pl

  42. Bardzo dziękuję za stworzenie strony internetowej o Świętym Charbelu. Moja rodzina, mąż i dwoje dzieci (7 i 10 lat), otrzymała wiele łask za wstawiennictwem tego świętego. Nie posiadamy świętego oleju, medalików ani żadnych relikwii Świętego Charbela. Nie jest to potrzebne, aby się modlić. 9-dniowa nowenna jest cudowna i w zupełności wystarcza. Chciałam zawsze mieć przy sobie fotografię Świętego Charbela, więc wgrałam sobie Jego zdjęcie do swojego telefonu, który zawsze przy sobie noszę.
    Ponieważ mieszkamy w Kanadzie, znaleźliśmy w USA malarkę ikon, która zgodziła się namalować dla nas ikonę Świętego Charbela. Za kilka dni nasz przyjaciel kapłan pobłogosławi ją. Będziemy mieć w domu Świętego Charbela. Tak się cieszę. Cieszy mnie również to, że Jego osoba jest znana w Polsce. Na pewno w Polsce nie byłoby trudnością znalezienie malarza, który podjąłby się namalowania Świętego Charbela. Myślę, że jest to dobry pomysł, bo w ten sposób rozpowszechnia się wiedza o tym cudownym świętym. Bóg zapłać za wszystko! Pamiętam o Was w swoich modlitwach.

  43. +++ Proszę o modlitwę o uzdrowienie na duszy i ciele synów Tymoteusza i Maurycego. O łaski dla naszej całej rodziny. Szczęść Boże.

  44. chciałabym wysłać pieniądze za przesyłkę, ale nie wiem na jaki adres i konto, co prawda, ktoś już podał namiary adresu , ale jet on bardzo długi i nie wiem czy wiarygodny?? proszę o jakiś namiar, Ave

  45. Witam!!!
    Jak uregulować opłaty pieniężne ??chcę wpłacić pieniądze za przesłanie oleju św.Charbela, wiem,że opłaty są bardzo drogie i chciałabym chociaż po części to uregulować?? proszę o jakieś namiary.

    pozdrawiam Joanna:)

    • Witam,
      Nie ma opłaty za przesłanie oleju Św. Charbela.
      Aby uregulować trzeba najpierw się modlić za wszystkich tych którzy proszą o łaski Boże.
      Ofiara składana jest dowolna i nie konieczna.

  46. Kochany Ojcze Charbelu błagam Cię o cud uzdrowienia dla Michała…TY wiesz jak On cierpi i jak potrzebuje Twej pomocy…Proszę wstawiaj się za Nim u Boga i wyproś siły do życia oraz łaskę uzdrowienia duszy i ciała…Miej w opiece nasze rodziny i Bartoszka, by mimo upośledzenia dobrze się rozwijał i miał szczęśliwe życie…Proszę pomóż

  47. Mamy z mężem troje dzieci, różne problemy nas trapia na ciele i duchu, obejrzałam film o św. Charbelu i zatesknilam za Jezusem którego on tak kocha i za wiarą co góry przenosi, jeśli ktoś może podzielić się olejem św. Charbela to bardzo dziękuję .Ola

  48. Gry
    gta

  49. Witam
    Zwracam się z gorącą prośbą, może ktoś mógłby się podzielić tym cudownym olejem? Mój tato od 10 miesięcy strasznie cierpi. Odkąd przeszedł operacje wycinania guza mózgu jest sparaliżowany, nie mówi:( obecnie rusza tylko lewą ręką a z dnia na dzień jest coraz gorzej, ma dopiero 40 lat. Wiem że nie wiele czasu nam zostało, a o św. Charbelu dowiedziałam się dopiero wczoraj. Jeśli ktoś wie gdzie można w miarę szybko zdobyć te św. relikwie to będę bardzo wdzięczna za odpowiedź.
    klaudia.s1@onet.eu

    • Poza tym apelem proszę wziąć pod uwagę ogłoszenie znajdujące się w zakładce KONTAKT.

    • Klaudio na początku blogu jest informacja o możliwości dostania relikwi z parafii w Polsce jest tam podany adres .Pozdrawiam Ola

  50. C.zy ktoś mógłby mi namalować obraz Św.Charbela ,praszę o kontakt.

    • Wczoraj otrzymałam olej św.Charbela,jeśli ktoś chce to mogę się z nim podzielić.Dziękuję Ci Św.Charbelu.Niech Bóg będzie uwielbony.
      Aleksandra

      • Witam, p. Aleksandro – jeśli to nadal aktualne bardzo proszę o pilny kontakt

      • Bardzo potrzebuję oleju św. Charbela dla umierającego dziadka, chorego na raka. Jeżeli ma Pani jeszcze lub ktokolwiek inny ten cudowny olej, a mógłby się nim podzielić to proszę o kontakt mailowy na adres: magdam1@op.pl. Bóg zapłać.

      • na początku forum jest adres do centrum kultu we Wrocławiu wysyłają wacik nasączony olejem Świętego Charbela pozdrawiam

      • Aleksandra a orientujesz się może jak długo obecnie czeka się na wacik nasączony olejem? jak narazie czekam już miesiąc a już w tej chwili jest mi bardzo potrzebny:(

      • nie wiem ile się czeka i od czego to zależy, ja czekałam około 3 tygodni pozdrawiam

  51. Bardzo proszę o modlitwę wstawienniczą z prośba o uzdrowienie mojej córeczki Julii i mnie z choroby medycznie nieuleczalnej jaka jest choroba Recklinghausena. Modlitwa taka oraz czas na nią przeznaczony w intencji drugiej osoby to dar bezcenny i mocno wierze w moc takiej modlitwy. Ja pomodlę się w intencji wszystkich osób, które tez przedstawiły tu swoje problemy. Sylwia z Krakowa.

  52. Szczęść Boże !
    Jestem zainteresowana założeniem domu św.Szambela.Jeśli ktoś ma doświadczenie i wiedzę na ten temat to proszę o wyjaśnienie .Ewa Mój adres to czestochowskaewa@wp.pl

  53. Czy relikwie sa jeszcze aktualne?

  54. Dzień Dobry zwracam się z ogromną prośbą czy ktoś nie podzielił by się zemną olejem lub czymś leczniczym od św Charbela . Choruje na raka i tylko boża pomoc i jego św bo ziemscy lekarze już nic dla mnie nie mają . Bóg zapłać Ewa

    • Dzień dobry otrzymałam niedawno olej św. Charbela i mogę się nim z Panią Ewą podzielić.
      Jeśli jest zainteresowana to proszę o kontakt na emaila ebalaw@poczta.onet.pl

  55. Witam,
    Wierzę w moc modlitwy do św. Charbela, polecam 9 dniową nowennę, która nam bardzo pomogła. Otrzymałam też wacik nasączony olejem z LIbanu. Maila z prośbą wysłałam w czerwcu, wacik dostałam 16 września. Czasem trzeba więc trochę dłużej poczekać. Dla zainteresowanych podaję przykładową treść maila: Hello, please can You send me some of the miraculous Oil of St. Charbel? Thank You.
    PODPIS,
    ADRES (imię, nazwisko, ulica, miasto Poland)
    info@saintcharbel.com

    ADMIN: Na początku strony głównej blogu jest podany adres parafii we Wrocławiu, skąd można otrzymać olej szybciej niż z Libanu. Najlepiej wysłać tam zaadresowaną na siebie kopertę ze znaczkami lub dołączyć parę złotych na pokrycie kosztów.

  56. Szczesc Boze,od nie dawna zaciekawila mnie postac sw Charbela,poczatkowo slyszalem o sw Charbelu w czasopismie Milujcie Sie,teraz bardziej zglebilem wiedze o swietym.Mam tez nadzieje ze Pan Bog stawia tych swietych,na drogach naszego zycia,aby nas uzdrawiac,i uswiecac.A takze za ich wstawiennictwem wyjednywac nam ogrom lask.Mam tez do was prosbe drodzy bracia i siostry,czy mogl by ktos z was przyslac mi Relikwie sw Charbela,troszke oleju i obrazek swietego.Moi rodzice maja zaawansowane choroby nog,moj tata ma w 80 procentach zwezone zyly,mama natomiast ma klopoty z krazeniem,mi natomiast ulokowal sie torbiel w watrobie,ktory wymaga leczenia.Jestem tez otwarty na Bozy cud za wstawiennictwem sw Charbela.Prosze was o modlitwe i spelnienie mojej prosby,ja rowniez odwzajemnie sie modlitwa.Nizej podam moj adres i mail:krzysztof.tu_nazwisko@gmail.com ADRES:Krzysztof Krieger ul.Bydgoska 4/74 80-394 Gdansk.

    ADMIN: zniekształciłem adres mailowy nadawcy aby uchronić Go przed spamem. Aby otrzymać prawidłowy adres, proszę w miejsce „tu_nazwisko” wstawić nazwisko, które jest kilka wyrazów dalej.

  57. Ja właśnie dziś otrzymałem 3 waciki nasączone olejem św Charbela bardzo za to dziękuję .Adam z Olsztyna 20lat.

  58. Mogę się z kimś podzielić relikwią s Charbela i modlitewnikami za przyczyna sw Charbela mail;adam.trzcinski13@wp.pl Pozdrawiam Adam 20 lat z Olsztyna

  59. ADMIN

    Wszystkich zainteresowanych relikwiami i reliktami zapraszam na początek strony.

  60. Niech bedzie pochwalony JEZUS CHRYSTUS.prosimy o pomoc w uzyskaniu relikwi św,CHARBELA DLA NASZEJ parafi jak wyglada procedura uzyskania relikiw zeby były wystawione w koscielnej kapliczy WIECZYSTEJ ADORACJI NAJSWIETSZEGO SAKRAMENTU kosciol św.WOJCIECHA W WYSZKOWIE,
    BARDZO PROSIMY O POMOC Marta i Andrzej Karczewscy

  61. ojcze Charbelu wstaw się za naszym małżeństwem u Boga Ojca którego prosimy o upragnione potomstwo staramy się o nie 9lat. Proszę takze o uzdrowienie naszych Rodziców Rodzeństwa z rodzinami a zwłaszcze Siostry Janiny jej synka Kubusia Pogoda którzy są poważnie chorzy Kubus ma porazenie mózgowe kończyn ale Dzi eki Bogu chodzi ciąga nogi przechodzi operacje Janka ma RZS gosca tocznia jest po 2 mikro udarach lekarze nie umieją jej pomuc lekarze ją zbywaja a ma 3 dzieci do wychowania (14 ,11,7lat)w tym Kuba z porażeniem Proszę o modlitwę Ojcze Charbelu za nami u Boga. Dziękuje Chciała bym prosic jesli ktoś ma więcej oleju Św Charbela i liście dębu Prosiła bym gorąco o to dla naszego małżeństwa i osobno dla siostry i najbliższych. Jesli ktos ma proszę o kontakt tel 785981578 Byliśmy teraz 15.11.2014r na mszy św o uwolnienie uzdrowienie na przeprośnej górce Ojca Św Pio kolo czętochowy i tam byłó o św. Charbelu Przepiękna msza i uzdrowienia można zobaczyć na str czatachowa ,lub mimj lub pustelnia czatachowa Dziękuję Agata Damian

  62. Mam ciężko chorego synka. Bardzo mi zależy na zdobyciu oleju Świętego Charbela. Gdyby ktoś zechciał się nim podzielić, byłabym bardzo wdzięczna. Mój adres e-mail: aabn@interia.pl

  63. Szczęść Boże!

    Tydzień temu wysłałam list z prośbą o przesłanie relikwii św. Charbela dla mojego ciężko chorego ojca. Dzisiaj – po tyg.oczekiwania- otrzymaliśmy list z nasączonym olejem wacikiem oraz modlitwą. Bóg zapłać z całego serca! Ogromnie dziękujemy i mamy nadzieję, na szybki powrót do zdrowia !

  64. Ja byłem na namaszczeniu olejem św.Charbela w Bydgoszczy a jestem z Czerska woj.pomorskie chciałbym takie oleje żeby w swojej parafii inni wierni co go nieznają poczuli jego moc wstawienniczą u Boga.Na jaką ilość mogę liczyć tej relikwii za ofiarę ?

  65. Czy moglbym prosić o przeslanie obrazkow z wizerunkiem sw.Charbela proszę o kontakt . Dziekuje.

    • prosze ;piszcie do Parafii :Rzymskokatolicka parafia pw. św. Jadwigi
      Wrocław-Kozanów
      ul. Pilczycka 25
      54-150 Wrocław
      prośbę wraz z zaadresowaną na siebie kopertą zwrotną z naklejonym znaczkiem pocztowym.

      Zadresowana koperta ze znaczkiem powinna być dołączona do listu kierowanego pod wyżej podany adres.
      Ze względów organizacyjnych obecnie jest to jedyna droga otrzymania reliktów Świętego Szarbela.

  66. Kochani. !
    Za wstawiennictwem św. Charbela odbywa się msza co miesiąc każdego 30. w Krakowie ul św. Krzyża . Mieści się przy Dwrorcu głównym za Starym Teatrem. O GODZ . 17 jest różaniec i prośby i podziękowania następnie msza i namaszczenie olejem.W zakrystii można otrzymać patyczek do uszu nasączony tym olejem.Przed kościołem są obrazki i książki modlitewniki do tego świętego albo na tej stronie są obrazki w sklepiku i modlitewniki.
    Nowenna Pompejańska tez działa bardzo skutecznie . Ja mam pracę i jestem zadowolona i to bardzo.:)
    http://pompejanska.rosemaria.pl/

  67. Prowadzę w Olsztynie Dom modlitwy sw Charbela nr 139 intencje proszę przesyłać na maila za które się modlimy w każde środy o godz 17.00 Także posiadamy obrazki medaliki i modlitewniki sw Charbela .Pozdrawiam Adam 21 lat

  68. Prowadzę w Olsztynie Dom modlitwy sw Charbela nr 139 intencje proszę przesyłać na maila za które się modlimy w każde środy o godz 17.00 Także posiadamy obrazki medaliki i modlitewniki sw Charbela .Pozdrawiam Adam 21 lat adam.trzcinski13@wp.pl

  69. Chciała zapytać czy ktoś może mi odstapic troszkę tego olejuu zdrawiającego ,bo mam cięzko chorego ojca i myśle że znaim przyjdzie ten olej bedzie cięzko ?

  70. potrzebuje olej

  71. jestem

  72. Kochani czy jest ktoś kto mógłby odstąpić troche oleju św Charbela.Poniewaz ma 3 malych chłopców podopiecznych Fabianek Dargiewicz lat 16 miesiecy,Bartus Banakiewicz lat 15 miesiecy i Adas Skrzypek lat 5 miesiecy oni w trojke choruja na SMA rdzeniowy Zanik Miesni ( śmiertelna choroba.Kto może niech podaruje nam olejek.Moj emila agnieszka.wlodarczyk1984@02.pl

  73. Kochani czy jest w Lublinie dom modlitwy św.Charbela,proszę o informację.


Skomentuj

