94. Muzułumanin cudownie uzdrowiony

Raport dr Farhata, lekarza z oddziału więziennego szpitala chorób zakaźnych:
„Więzień, Mohammed Ali Mourouwe, był moim pacjentem od jedenastu miesięcy. Cierpiał na przewlekłe zapalenie stawów i chorobę wrzodową żołądka. Z tego powodu został przyjęty do szpitala więziennego na leczenie dnia 1 grudnia 1949 r. W pierwszym tygodniu lutego 1950 roku zaczął stopniowo tracić zdolność widzenia w lewym oku i wkrótce nie był w stanie odróżniać obiektów, nawet na krótkie odległości. Prosił, aby skonsultować się ze specjalistą, więc zadzwoniłem do doktora Alberta Zbouni, okulisty z Hotel Dieu (szpital Uniwersytetu św. Józefa w Bejrucie – tłum.). Badanie odbyło się 14 lutego 1950 r. Specjalista stwierdził, że więzień stracił około 80% widzenia w lewym oku i cierpi na atrofię siatkówki. Ze względu na wiek pacjenta, uznano że nie ma nadziei jakiejkolwiek poprawy stanu zdrowia.

„Od tego dnia, ten człowiek nie była leczony w ogóle. Nadal sprawowałem nad nim nadzór i zorientowałem się, że jego stan się ustabilizował. 11 maja więzień przemył oczy, ręce i nogi wodą święconą przywiezioną z Annaya. Zbadałem go tego samego dnia i zauważyłem, że chore oko było czerwone i pełne łez. Następnego dnia, podczas mojej wizyty w szpitalu, Mahomet przyszedł do mnie.

„Jestem wyleczony”, powiedział: „Moje oko jest dobre i widzę normalnie”. Kiedy go zbadałem, odkryłem że rzeczywiście mógł rozróżniać obiekty szybko i prawidłowo. Kiedy wyciągnąłem gazetę, on natychmiast zaczął głośno czytać zarówno duże i małe pismo bez trudności. Potem powiedział: „Popatrzcie na moje ręce i nogi „. Opuchlizna zniknęła całkowicie. Był w stanie zginać palce bardzo łatwo. Zapytałem Dr Alberta Zbouni co sądzi o tym. Po zbadaniu więźnia oświadczył, że zanik siatkówki u tego człowieka ustąpił całkowicie. Przysięgam, że to jest prawdą, całą prawdą i tylko prawdą. ”
Dr Joseph Farhat.

Kilka miesięcy temu, w szpitalu chorób zakaźnych, na wniosek lekarza więziennego, badałem pacjenta Mohammeda Mourouwe i stwierdziłem, że cierpi na zanik siatkówki w lewym oku. Nie widział praktycznie nic tym okiem, a jego stan dawał niewielką nadziję na jakąkolwiek poprawę. On obawiał się nawet o swoje prawe oko.

W dniu 17 maja 1950 roku zostałem wezwany do ponownego zbadania samego więźnia. Stwierdziłem, ku mojemu wielkiemu zdziwieniu, że zanik siatkówki był w regresji, źrenica odzyskała swój kolor, a mężczyzna odzyskał wzrok do tego stopnia, że mógł rozróżnić i policzyć palce w odległości około 4 1/2 metra!

Z medycznego punktu widzenia, wiemy że proces zaniku siatkówki, po pojawieniu się i trwający przez kilka miesięcy, nie odwraca się .
W dobrej wierze i niezależnie od celu może jakiemu to zaświadczenie ma służyć, składam ten certyfikat .
Bejrut, 23 maja 1950.  Dr Albert Zbouni

A oto oświadczenie dyrektora szpitala:
Mohammed Ali Mourouwe, więzień hospitalizowany w tym zakładzie przez okres około pięciu miesięcy tracił widzenie w lewym oku od 24 lutego 1950. Dr Zbouni, wezwany w celu zbadania więźnia, rozpoznał w 80% atrofię siatkówki. Więzień cierpiał ponadto z powodu obrzęku stawów. W dniu 8 maja, na prośbę więźnia, pojechałem odwiedzić grób ojca Charbela prosić o wstawiennictwo w jego imieniu. Przywiozłem trochę święconej wody. Tej samej nocy, człowiek ten umieścił kilka kropel wody na oku, po czym odzyskał wzrok. Umył dotknięte chorobą kończyny w wodzie, a następnego dnia był pozbył się bólu i obrzęk zniknął.
Zgodnie z moim sumieniem, przysięgam że jest to prawda.
Antoine Joseph – dyrektor szpitala chorób zakaźnych.

Published in: on 19/05/2013 at 20:00  Dodaj komentarz  

The URI to TrackBack this entry is: https://szarbel.wordpress.com/2013/05/19/94-muzulumanin-cudownie-uzdrowiony/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Skomentuj

