99. Noga krótsza od drugiej wydłużyła się.

Panna Mansour el-Mohair , 24 letnia kobieta,  jedna ze szczęśliwców, którzy otrzymali z hojności Sharbela opowiada tę historię:

Moja prawa noga była 8-10 centymetrów krótsza niż lewa. Ta nieprawidłowość była wynikiem wad wrodzonych, które dotyczyły kości od biodra do kolana. Stan ten powodował u mnie dużo bólu fizycznego i psychicznego.

„Po tym, jak odwiedziłam grób księdza Sharbela, trwałam w modlitwie i ciągle pocierałam moją niedołężną nogę wodą święconą i ziemią zebraną z grobu. Za każdym razem kiedy tak czyniłam słyszałam trzaski w stawie biodrowym, ale ponieważ te praktyki te przynosiły żadnych wyników, moja mama powiedziała : „Irytujesz nas tymi praktykami. Gdyby Bóg chciał cię uleczyć, mógłby zrobić to dawno temu.”

Nie należy tak mówić, odparłam. Dopóki się to nie stanie, moja wiara pozostaje taka sama. Będę uleczona dzięki łasce Boga.

Następnym razem, po tym jak potarłam moje udo, zwykłe trzaski ustąpiły. Zmierzyłam moje nogi i stwierdziłam, że ​​są tej samej długości. I byłam w stanie normalnie chodzić, tak jak wszyscy inni.

Przysięgam na Boga Wszechmogącego, przez Święty Krzyż i Świętą Ewangelię, że to co napisałam, jest prawdą.

14 maja 1950 r. Hosn Mansour el- Moher.

Oto zeznania czterech nie chrześcijan, członków społeczności druzów.
My, niżej podpisani, oświadczamy przed Bogiem, że znaliśmy się z Hosn Moher z naszej wsi Shouaifate. Cierpiała z powodu deformacji nogi. Utykała bardzo mocno, ponieważ jedna z jej nóg była dłuższa niż druga. Po wizycie u grobu sługi Bożego, Ojca Szarbela, zauważyliśmy że szła normalnie, a jej obie nogi były teraz równej długości. Oświadczamy przed Bogiem, że jest to całkowita prawda.

Shafik Azam Assouki
Shafik Hamid Assouki
Nassib Sa’b.

Czwartym świadkiem był ateista druz Emir Malik Arslan, brat ambasadora Libanu w Moskwie.

Ja, niżej podpisany, Emir Malik Arslan , oświadczam, że znałem Hosn Mansour el-Mohair przez długi czas. Bardzo poważne kulała. Po wizycie przy grobie ojca Szarbela, (widziałem ją, bo żyjemy w tej samej miejscowości ) zaczęła chodzi całkiem normalnie. Byłem tym bardzo zaskoczony. I wtedy zacząłem wierzyć w świętość Ojca Szarbela, choć do tego czasu, nigdy nie wierzyłem w żadną religię.

14 maja 1950 Emir Malik Arslan

Published in: on 15/09/2013 at 17:51  Dodaj komentarz  

The URI to TrackBack this entry is: https://szarbel.wordpress.com/2013/09/15/99-noga-krotsza-od-drugiej-wydluzyla-sie/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Skomentuj

